Kereta Ezany Nizariff Dipecah Masuk Pencuri!

KERETA EZANY DIPECAH MASUK PENCURI | KERETA EZANI DIPECAH MASUK | KERETA TAUKEY BELACAN DIPECAH MASUK | KERETA ARTIS MALAYSIA DIPECAH MASUK


KERETA EZANY DIPECAH MASUK PENCURI, KERETA EZANI DIPECAH MASUK, KERETA TAUKEY BELACAN DIPECAH MASUK, KERETA ARTIS MALAYSIA DIPECAH MASUK

Kereta Ezany Nizariff Dipecah Masuk Pencuri! | Pada pagi Khamis lalu, kereta milik pelakon lelaki dan ahli perniagaan, Ezany Nizariff dipecah masuk pencuri kira-kira jam 2.50 pagi.

Kejadian itu berlaku ketika Ezany sedang berada di sebuah kedai makan di sekitar kawasan The Mines, Sri Kembangan. Ketika itu, Ezany tidak menyedari kejadian tersebut. Sebaliknya, dia hanya mengetahui keretanya dipecah masuk selepas diberitahu oleh seseorang.

Kejadian berlaku kira-kira jam 2.50 pagi tadi (semalam).
“Ketika itu, saya sedang lepak di sebuah kedai makan di kawasan di Mines. Lebih kurang sejam saya di situ, datang seseorang memberitahu yang kereta saya kena pecah,” kata Ezany yang dipetik dari laporan Malaysian Digest.

Ezany memberitahu dia kehilangan sebuah beg bimbit yang mengandungi dokumen penting dan geran sahaja.

Pengusaha produk belacan itu memberitahu keretanya dipecah masuk pencuri melalui cermin belakang tempat duduk bahagain kiri.

Selepas kejadian itu, Ezany telah pun membuat laporan polis untuk meneruskan siasatan kes tersebut.
“Bila saya periksa, hanya beg bimbit berisi dokumen dan geran sahaja hilang. Penyamun memecahkan cermin belakang sebelah kiri. Selepas itu, saya terus pergi membuat laporan polis,” katanya.

Oleh : adminKS
Sumber : myNewshub
Kereta Ezany Nizariff Dipecah Masuk Pencuri! Kereta Ezany Nizariff Dipecah Masuk Pencuri! Reviewed by Unknown on 12:26 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.