Viral Lakonan Semula Kes Pembunuhan Kejam Gadis Disula Cangkul

Mayat seorang remaja perempuan berusia 18 tahun ditemui tanpa seurat benang oleh tiga rakan sekerjanya pada jam 9 pagi di dalam sebuah bilik 13 Mei lalu.

remaja disula cangkul, remaja, cangkul, gambar remaja disula

Dalam kejadian yang berlaku pada Jumaat lalu, tiga suspek didakwa telah memperkosakan mangsa, Enno Fariah, sebelum salah seorang dari suspek menendang masuk batang cangkul ke dalam kemaluan mangsa, manakala dua lagi suspek menahan tangan mangsa.

remaja disula cangkul, remaja, cangkul, gambar remaja disula

Lapor Tribunnews.com, batang cangkul yang panjang 60 sentimeter itu telah menembusi rongga dada sehingga mengoyakkan hati, paru-paru dan tulang leher mangsa patah akibat hentakkan kayu cangkul tersebut.

Hasil bedah siasat mendapati, mangsa maut akibat kecederaan parah di organ penting.

Berdasarkan siasatan polis, mangsa masih hidup ketika disula dengan cangkul. Polis juga menemui sejumlah bukti seperti kesan tapak kaki yang jelas, kesan DNA, telefon bimbit, cangkul, pakaian dan garfu.

Pada malam kejadian, teman lelaki mangsa yang baru dikenali sebulan lebih, Ram, 16, telah datang ke asrama mangsa dan mereka sempat bercumbuan. Ram bagaimanapun telah mengajak mangsa bersetubuh, namun ditolak dan beredar pergi meninggalkan teman lelakinya itu.



Ram kemudiannya telah bertemu dengan dua lagi suspek, Imam Hapriadi, 24, dan Rahmad Arifin, 24, bersepakat untuk memperkosa mangsa.

Berita itu telah mencetuskan pelbagai reaksi netizen di Indonesia yang rata-ratanya mahukan ketiga-tiga suspek itu dikenakan hukuman gantung sampai mati. - OH BULETIN
Viral Lakonan Semula Kes Pembunuhan Kejam Gadis Disula Cangkul Viral Lakonan Semula Kes Pembunuhan Kejam Gadis Disula Cangkul Reviewed by Unknown on 10:25 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.